19 de mai de 2010

Xoomp! & buttons & * Just Me * & !Shampooo & MNK*SHOP

Skin Xoomp (Xoomp! Group Gift - Ellen - Tan - Sky), só entrar no grupo e pegar a sua. Sapatilhas da buttons (buttons. xoxo flats [dollarbie]), por L$1. Colar da Just Me [*Just Me* Funny Bow Grey (Free)], por L$0. Saia da MNK*SHOP [MNK*SHOP Lucky item(Fleurir skirt candy)], na lucky board. Top da !Shampooo (Shampooo Cotton race tube top), entre no grupo para pegar.
♥¸.•♥´¨`♥•.¸¸.•♥
Skin: Xoomp. Xoomp! Group Gift - Ellen - Tan - Sky. Group gift, free
Flats: buttons. buttons. xoxo flats [dollarbie]. L$1
Necklace: Just Me. *Just Me* Funny Bow Grey (Free). L$0
Skirt: MNK*SHOP. MNK*SHOP Lucky item(Fleurir skirt candy). Lucky board
Top: Shampooo. Shampooo Cotton race tube top. Group gift, free
*****Obrigada a minha modelete Lila Clemenceau*****

0 comentários:

Postar um comentário